محل تبلیغات شما

امروزه رسانه ها نقش مهمی در توسعه ی کسب و کار ها ایفا می کنند. رسانه ها در بعضی از کسب و کار ها برای تبلیغات، در بعضی به عنوان وسیله ارتباط با مشتری و در بعضی وسیله اصلی کسب و کار محسوب می شوند. یکی از رایج ترین استفاده های رسانه ها در کسب و کار ها، بخصوص رسانه های نوین (اینترنت، تلویزیون، شبکه های اجتماعی و.)، تبلیغات محسوب می شود. اگر شما به سایت های پر بازدیدکننده مراجعه کنید، حتما با تعداد زیادی تبلیغات مختلف از زیبایی گرفته تا پوشاک مواجه خواهید شد. کانال های تلگرامی برای کسب درآمد و تامیین مخارشان، مجبور به پذیرش تبلیغات هستند. به تازگی اپلیکیشن ها نیز شروع به پذیرش و ارائه ی تبلیغات کرده اند. تلویزیون و رادیو نیز از رسانه هایی هستند که سال هاست که با پخش تبلیغات کمک شایانی به کسب و کار ها می کنند. امروزه بیشتر کسب و کار ها به استفاده از رسانه ها و ارتباط با مشتریانشان از طریق آن روی آورده اند.در حال حاظر 90 درصد کسب و کار ها (حتی کسب و کار هایی مانند رستورانی ها، خیاطی ها، سوپر مارکتی ها و.) در شبکه های مجازی (مانند:اینستاگرام) دارای صفحه رسمی هستند و از طریق آن با مشتریان خود درارتباط اند. بعضی از کسب و کار ها در اینترنت برای خود سایت طراحی کرده اند تا ارتباطی نزدیک تر و راحت تر با مشتریان داشته باشند. تلفن از دیرینه ترین رسانه هایی است که ارتباط مستقیم بین مشتریان و کسب و کار ها ایجاد می کند. اخیرا کسب و کار هایی در حال ایجاد و توسعه اند که وسیله ی اصلی آنها رسانه است؛ به بیان دیگر، رسانه ها باعث ایجاد آنها شده اند. اسنپ و تپ سی از این دسته کسب و کار ها هستند، زیرا وسیله کلیدی کسب و کار آنها رسانه (موبایل و اینترنت) است. دیجی کالا نیز با استفاده از اینترنت اجناس خود را به فروش می رساند. پس رسانه ها نقش کلیدی برای توسعه یا حتی ایجاد کسب و کار ها ایفا می   

کار آفرینی ترم اول

نقش رسانه ها در کسب و کار

کاربرد هوش مصنوعی

ها ,کسب ,کار ,رسانه ,اند ,های ,کسب و ,و کار ,کار ها ,رسانه ها ,ها در

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

یار مهربان لب چاقالوي تنهاست Lonely Man